onsdag 11. november 2009

Hvor mange av disse har du lest?

Jeg ser at jeg har lest ganske få bøker på alle de ulike listene rundtomkring, så bestemte meg for å følge Dips og Flimre sitt eksempel å lage min egen liste over bøker jeg har lest som jeg synes andre bør lese. Her kommer den:





1. Dødslekene - Suzanne Collins


2. Harry Potter - J.K. Rowling


3. Matilda - Roald Dahl


4. Per Pusling - Astrid Lindgren


5. Olive tok en øks - Minette Walters


6. Elskede Poona - Karin Fossum


7. Darlah - Johan Harstad


8. Drageløperen - Khaled Hosseini


9. Hundre års ensomhet - Gabriel Garcia Marquez


10. Cormac McCarthy - Veien


11. The Long Walk - Stephen King


12. Den gamle mannen og havet - Ernest Hemingway


13. Naiv.Super - Erlend Loe


14. La den rette komme inn - John Avjide Lindqvist


15. Et hode kortere og andre historier - Roald Dahl


16. 1900-trologien - Gunnar Staalesen


17. Danselærerens tilbakekomst - Henning Mankell


18. Alltid Alice - Lisa Genova



19. Bøkene om Sookie Stackhouse (har ikke lest alle selv enda, men holder på)

Ingen kommentarer: