søndag 21. november 2010

Vi bloggere blir lagt merke til

Min vikar Bernt gjorde meg oppmerksom på at denne bloggen har blitt sitert på smussomslaget til Fugl føniks, siste og tredje bok i Dødslekene-trilogien til Suzanne Collins. Siden jeg er i permisjon og selv kun har kjøpt den engelske utgaven av boken visste jeg ikke om det. Nå har jeg vært i en butikk for å se om det kunne stemme og det gjorde det jo. Deler av mitt innlegg om Opp i flammer er sitert bak i boken sammen med Books for Keeps og Det fantastiske hjørnet. Jeg synes det var veldig stas og måtte selvfølgelig ta et bilde av det og dele det med dere:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, hadde ikke jeg fått med meg!!!

Silje sa...

Nei, det var moro. Går det bra med master eller? Savner deg i bloggverdenen.

Maria sa...

Så kult!

Anonym sa...

Gratulerer! Kjempegøy!
M-M